Tema: Re: mistertango.lt
Autorius: ManXP
Data: 2016-03-08 00:42:43
Uzmaciau pries koki menesi ir as ta puslapi. Man kazkodel irgi pasitikejimo
nesukele. Nors ir neatrodo kaip 100% scamas, bet niekada nesinaudociau

"Baterijas"  wrote in message news:nbkk7n$brk$1@trimpas.omnitel.net...

Sužinojau apie mistertango.lt perskaitęs reklaminį straipsnį. Jie
reklamuojasi kaip pats pigiausias internetinių mokėjimų būdas.
Mane šokiravo, kai pamačiau kaip jie tai techniškai įgyvendino: norint
pasinaudoti "greituoju pavedimu", reikia jų sistemai perduoti savo bako
prisijungimo duomenis ir ta sistema už žmogų atlieka pavedimą (virtualiai
sumaigo e. bankininkystės saite mygtukus ir užpildo formas). Apie veikimo
principą nerašoma, vartotojas neinformuojamas. Paprastas žmogus net
nesuvokia kas vyksta.
Trumpiau: mistertango išvilioja iš žmonių jų bankininkystės kodus su tikslu
teikti pigesnių mokėjimų paslaugą.
Aš manau, kad tai visiškai nepriimtina, galbūt net už įstatymo ribų, tačiau
dėl techninių subtilybių niekam tas neužkliūna.

Klausimas: kur tikslingiausia kreiptis, kad jie būtų įpareigoti nutraukti
šią veiklą? Taip pat kviečiu ir kitus prisijungti prie šio kilnaus tikslo :)

P.S. aš suprantu, kad bankai plėšikai ir elektroninių mokėjimų surinkimas
yra brangi bei skaudi tema, tačiau šiuo atveju priemonės visiškai
nepateisina tikslo.