Tema: Re: mistertango.lt
Autorius: Baterijas
Data: 2016-03-08 17:14:16
>Ar viskas gerai su mobiliu parashu - nezhinau, nes kazkaip apie jo veikima
>labai mazhai info yra.

Aš asmeniškai labai giliai nežinau. Bet viskas turėtų būti pagrįsta
specialia SIM kortele, kuri atlieka HSM (hardware security module) vaidmenį.
T.y. telefonas iš operatoriaus gauna užklausą mobiliam parašui, telefonas
tau išmeta PIN suvedimo formą, suvestas PIN nukeliauja į SIM kortelę,
kurioje esantis soft'as pagal PIN'ą atšfiruoja token'ą, su kuriuo
pasirašomas m. parašo sutikimo atsakymas, kuris išsiunčiamas operatoriui, o
operatorius jį perduoda į banką.

Kai išsiaiškinsi tiksliau - brūkštelk :)

"Nerijus"  parašė naujienų news:nbmofo$a2v$1@trimpas.omnitel.net...

On 3/8/2016 3:29 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Omnitelis - mano interneto provaideris. Kas jam trukdo pakisti feikini
> banko puslapi?

SSL naudojami sertifikatai nuo to apsaugo.
Tik juos reikia tikrinti.

N. M.

P. S. Ar viskas gerai su mobiliu parashu - nezhinau, nes kazkaip apie
jo veikima labai mazhai info yra. Gal galima butu kur nors linka, kur
aishkiai butu isdestyta kas ka kur daro, ir ishvis kam ten reikalingas
omnitelis.