Tema: Re: mistertango.lt
Autorius: Salas
Data: 2016-03-09 09:15:06
Nusikreipti pvz e.seb.lt i savo IP galesi, bet koki naudosi sertifikata
kad mano narsykle warningo nemestu ? Nebent dar apgausi ir kokia
oficialia sertifikatus isduodancia bendrove ir sugebesi gauti
sertifikata seb.lt domenui. Kitas variantas, tai nebnet pasikuri
e.seb.lt o paskui redirektiniesi i koki savo domena https://e.sebas.lt,
kuriam nuperki oficialu sertifikata.