Tema: Re: mistertango.lt
Autorius: Baterijas
Data: 2016-03-08 16:33:02
> Omnitelis - mano interneto provaideris. Kas jam trukdo pakisti feikini
> banko puslapi?
Techninės priemonės skirtos apsisaugoti būtent nuo to. Konkrečiau: SSL
sertifikatas (HTTPS).

> Paypal irgi gali istustinti tavo saskaita, jei prikabinta kaip mokejimo
> priemone.
Taip, bet kreditinės kortelės jau kita problema, gyvuojanti per amžius.
Tačiau paypal negali pažiūrėti kiek aš pervedinėju meilužei, taip pat negali
manęs išregistruoti iš gyvenamosios vietos ir įkurti mano vardu įmonę.
Mistertango gali.

Su konkreciais - i policija.