Tema: Re: mistertango.lt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-03-08 17:29:18

"Baterijas"  wrote in message news:nbmnqu$9mp$1@trimpas.omnitel.net...

>Techninės priemonės skirtos apsisaugoti būtent nuo to. Konkrečiau: SSL
>sertifikatas (HTTPS).

Padirbtas saitas su padirbtu sertifikatu. Ar isvis  be jo - elementarus dns
redirektas. Nebent tu kiekviena karta pasiziuri ar pries linka https - ps
mane jau net nesimato.

>Tačiau paypal negali pažiūrėti kiek aš pervedinėju meilužei, taip pat
>negali manęs išregistruoti iš gyvenamosios vietos ir įkurti mano vardu
>įmonę. Mistertango gali.

Ko tai mano vardu uzregistruota imone mane maziau nuliudintu, nei visos
saskaitoje nupizdintos babkes. O ir pastebetum tai ganetinai greitai.