Tema: Re: kiaulienos kepsnys ?
Autorius: Indraja
Data: 2011-04-15 14:57:10
Na jei detaliau, tai priklauso viskas nuo to, kiek seimyna alkana :)
Jei labai - tai kepu ant kokiu 200, gera pusvalandi, ir pabaksnoju, kada
mesa suminksteja, o jei nelabai, tai galima ir ant 150-160, apie valanda
suvirsum gaunas, bet man skaniau leciau kepta :) Nuo pasirinktos
temperaturos priklauso ir tai, kokio stambumo gabaliukais supjaustyti
darzoves...
--
pagarbiai;
Indraja