Tema: Re: kiaulienos kepsnys ?
Autorius: Indraja
Data: 2011-04-14 10:30:25
Na mano praktikoje, tas "uzklotas svogunais", ir suris ant virsaus - apsaugo
nuo isdziuvimo.
Kas be ko, darzoves kepdamos duoda savo dregme mesai, tai jei skarda truputi
gilesne, tai mesa su darzovemis iseina pasitroskinusi, o pavirsius -
svogunai su suriu - pakepe :)
Aisku, skonio reikalas, pripazistu, kad sprandine - skaniau, bet jo nebutina
"uzkloti - pakloti", ir taip gardi buna :)
Kai kas megsta ta mesyte, pries kepant,  kokiam majoneze apvoliot del
sultingumo, bet man kazkaip nera poreikio...

--
pagarbiai;
Indraja