Tema: Re: Pienas
Autorius: Dex
Data: 2010-11-12 10:30:06
Na gal būt. Gal tai ir suprantama, pragyvenus indijoje porą metų. Bet
kiek aš žinau, Lietuvoje suvokimas yra toks, kad yra Samosa ir tiek. Ir
dar ji būna su skirtingais įdarais. T.y. daržovės (tai sūrus įdaras),
vaisiai (saldus) ir t.t.

Todėl man Samosa tiek saldus tiek ir nesaldus patiekalas. Bet jei žmogus
pavadina ją saldžiu, aišku, kad greičiausiai kalba apie obuolinę :)

Dex