Tema: Re: Pienas
Autorius: Edvinas
Data: 2010-11-09 14:19:09
On Tue, 09 Nov 2010 12:36:37 +0100, trickyvic wrote:

> O kaip panyras ant skonio gerulis ? Ji eina pvz lydyti ar jis tik seip
> sviezias valgomas? Kiek laiko saldytuve ishsilaiko? A galima ji
> paprieskoninti ?
> Man tai seip idomi ir aktuali tema senai norejau pasigaminti panyro.

Mane turbūt akmenimis užmėtys, bet aš pasakysiu, kad panyras ≈ varškės
sūris. Na taip jau nutiko, kad indai tą produktą pas save vadina ne varškės
sūriu, bet panyru ;) Užtat dabar mes galime tą pačią suslėgtą varškę
pavadinti panyru ir ji iškart pasidaro n kartų gardesnė, n kartų sveikesnė
ir n kartų brangesnė :)

--
Edvinas