Tema: Re: birzu alus
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-08-14 09:13:36
Hmm... čia kažkoks suktas klausimas spėju.
Iki šiol skaičiau, kad naminis, bet dabar jau pradedu abejoti.
Gal galite patikslinti, nuo kelių pagamintų litrų ir/ar parduotos produkcijos ir/ar padaryto pelno ar pan. naminis Alus sulaukėja ir pasidaro nebenaminis?
Gaunas jei darai namie Alų, bet jo dalį, kaip koks bedievis nerealizuoji siauram draugų rate, o parduodi belenkam, tai Alus jau taip srazu ir iškarto pist' ir pasidaro nebenaminis jau? ;]
No offence, jeigu ką.