Tema: Re: birzu alus
Autorius: G.
Data: 2010-08-10 21:02:20
O man tas Kalnapilio alus su didziai idiotisku aprasymu ("Tamsus Pilsner
stiliaus alus" - siaip Pilsner butent ir reiskia sviesu skaidru alu)
pasirode visai neblogas - tvarkingas vokiskas swartz bier pasirode. Nei
labai geras, nei labai blogas, bet vis siokia tokia ivairove....

Kastonu man nepatiko - man elis visu pirma su apyniais asocijuojasi, o ne
sleikstoku  saldumu.

G.V.