Tema: Re: birzu alus
Autorius: Edvinas
Data: 2010-08-09 10:20:41
2010-08-07 10:12, ShowmanaZ rašė:
> Man tai kainavo šiokį tokį persilaužimą, ankščiau aš nepirkdavau nieko,
> kas supilstyta į PET. Bet kurį kartą nupirkau Širvenos litrinę puslytę,
> supratau, kad yra gerai, kitą kartą dar puslytę, dar, tada pabandiau
> Premium, tada šviesų Biržiečių, ką galiu pasakyt, atsakančiai :)

Yra vienas niuansas tarp stiklo ir PET: į PET dedami konservantai, o į
stiklinius butelius ne ;)

> Dėl
> High Gravity tai jie gi ant etiketės net rašo, didelis štampas,
> "natūraliai fermentuotas". Aš linkęs tikėt.

Nesu aš aludaris, bet ar tai yra susiję dalykai? High gravity juk
reiškia, kad pagamina stiprų bazinį alų (nesvarbu ar natūraliai
fermentuotas, ar pagreitintai su chemijom), o tada įvairias alaus rūšis,
pateikiamas galutiniam vartotojui, išgauna bazinį alų skirtingai
skiesdami ir įmaišydami šiek tiek skonį keičiančių medžiagų. Ar ne taip,
gudrieji kurmiai?

--
Edvinas