Tema: Re: birzu alus
Autorius: Tomas
Data: 2010-08-10 16:30:42
Nu va, zhmones po truputi ir prisikasa iki teisybes :)
Ech, seniau man lafaa budavo norfoj – rinkushkiu lentyna visad pilna buvo, kokio tik nori, nelabai zhmones pirkdavo.
Bet visa kas gera kada nors baigiasi, dabar jau buna dienu, kad norisi – o ner...:(
O svyturio / kalnapilio / utenos jau neatsimenu kiek metų nevartoju. Ypac kalnapilio.