Tema: Re: birzu alus
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-08-07 10:12:58
Gyvas alus - nepasterizuotas alus. Tai kas pilstoma į butelius beveik visada
pasterizuota. Vat tai kas statinėse, tas būna dažniausiai gyva.
Tiesą sakant pastaruoju metu perėjau vien ant jų ir rinkuškių. Tiesiog puiku
:)
Man tai kainavo šiokį tokį persilaužimą, ankščiau aš nepirkdavau nieko, kas
supilstyta į PET. Bet kurį kartą nupirkau Širvenos litrinę puslytę,
supratau, kad yra gerai, kitą kartą dar puslytę, dar, tada pabandiau
Premium, tada šviesų Biržiečių, ką galiu pasakyt, atsakančiai :) Dėl High
Gravity tai jie gi ant etiketės net rašo, didelis štampas, "natūraliai
fermentuotas". Aš linkęs tikėt.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt