Tema: Re: birzu alus
Autorius: Arj
Data: 2010-08-10 17:24:38
del skonio nesigincijama. Mano skoniui tinkama lietuvoj demesio verta tamsu alu kol kas ponoras (su chodovar) ir
kalnapilis pagamino (tiek dabartiniai kastonas ir juodasis gintaras, tiek senasis black).
Jei vartoti nedideliais kiekiais tai dar porteris (preffered - utenos) gerai sueina, ale jo jau po antro nebesinori.