Tema: Re: birzu alus
Autorius: Povilas
Data: 2010-08-07 11:08:02

"ShowmanaZ" <cia_trint_info@tavopirtis.eLTe> parašė naujienų
news:i3j11q$960$1@trimpas.omnitel.net...
> Gyvas alus - nepasterizuotas alus. Tai kas pilstoma į butelius beveik
> visada pasterizuota. Vat tai kas statinėse, tas būna dažniausiai gyva.
> Tiesą sakant pastaruoju metu perėjau vien ant jų ir rinkuškių. Tiesiog
> puiku :)
> Man tai kainavo šiokį tokį persilaužimą, ankščiau aš nepirkdavau nieko,
> kas supilstyta į PET. Bet kurį kartą nupirkau Širvenos litrinę puslytę,
> supratau, kad yra gerai, kitą kartą dar puslytę, dar, tada pabandiau
> Premium, tada šviesų Biržiečių, ką galiu pasakyt, atsakančiai :) Dėl High
> [...]

As vsi bandau draugauti su cekiskais, bet ir ju pasterizavimas siek tiek
nervina, todel pradejau parduotuveje ieskoti ko nors nepasterizuoto. Akis
uzkliuvo uz tu paciu birzietisku alu.Paemiau kazkuri is silpnesniu ir dar
paemiau Lidskoje pivo kelis butelius, nors atrodo,kad sitas irgi
pasterizuotas,tik labai jau jo trumpas galiojimas. Lidskoje man patiko
labiau, nors dabar  i birzieciu  bambalius ziuriu siek tiek kitaip, nei
anksciau :)