Tema: Re: Troskinys "how to"?
Autorius: trickyvic
Data: 2010-05-02 01:38:21
Ir seip jau steikas, saslykas ar bet kuris kitas gaminys turi tam tikrus
  standartus arba kokybinius reikalavimus ( kaip kad kokybiska, minksta
gero skonio mesa), kuriu pageidautina laikytis kitaip tai yra sudas kury
geda pavadinti maistu, todel pasakymas tikras steikas (saslykas tec)
paprastai reiskia kokybiskai ir skaniai pagaminta valgi.