Tema: Re: slykscioji kinu virtuve
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-23 09:11:31
"buran" <NOaldutiSPAM@gmx.net> wrote in message
news:mn.ba097d92917b21a1.26571@gmx.net...
> Nieko cia juokingo, jeigu isigilini: visu pirma seimininkas bus tik
> vienas, o visi kiti aplinkiniai tiesiog grobis, o be to prijaukintas
> plesrunas labai pavydziai ir agresyviai reaguoja i seimininko demesi kitam
> asmeniui.

Kai anskciau laikiau rotveileriu kalyte,tai ji neleisdavo zmonai net
artintis prie manes,jei as guledavau ant sopkes po kokio baliuko.
O dabartine bulterjere buna sventas gyvulelis tik tol kol as esu LT.O vos
tik isvykstu (kaip ji tai sujaucia?),namu seimininke tampa ji.Agresijos nera
jokios,bet siaip tai daro ka nori : guli ant lovu,tampo daiktus po kambarius
ir pan.