Tema: Re: slykscioji kinu virtuve
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-17 09:19:58
"Justas" <mute@localhost.net> wrote in message
news:gncqd8$91n$1@trimpas.omnitel.net...
> Keista kad taip yra.
> Esu mates kinus is Mitnijos kai Moletu observatrijoje dirbo. Tai jie ten
> laisvu laiku zvejodavo ir pagave zuvi iskarto ja uzmusdavo. Aiskino kad
> taip reikia, t.y. ju tikejimas neleidzia kankinti gyvuneliu. Turbut
> budistai buvo papuole.
> Pasirodo kitokiu kinu pasitaiko..

As manau,kad kiekvienam sveiko proto zmogui nera priimtinas zudymas bet
kokia prasme.Kitas reikalas,kad taip suredytas gyvenimas,kad visa kas gyva
turi maitintis.O del tos mitybos,kazkam tenka zudyt.Bet tai turi but daroma
tik tokiam lygyje,kiek reikia,kad uztektu prasimaitint.Bet galioja ir kitas
reikalas - pagarba aukai.Ka ir daro medziotojai po kiekvienos medziokles.Bet
ne vienas zemes gyvunas nesitycioja is aukos ir nekankina jos,o nuzudo ir
tiek ziniu.
O tai kas parodyta siame filmuke yra psichinis iskrypimas,moraline
degradacija ir t.t.