Tema: Re: slykscioji kinu virtuve
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-17 17:16:46
"buran" <NOaldutiSPAM@gmx.net> wrote in message
news:mn.8bc97d928e7bcb7d.26571@gmx.net...

> Egzotine virtuve idomus klausimas - nuo tarakonu iki zmogienos. Kazka
> galima smerkti, kazko - ne. Cia - kita kultura, kitos vertybes.

Tai apie ka ir kalbama - mums sita kultura nera priimtina!Tegul pas save jie
ten valgo nors ir vienas kita,bet i cia nereikia to pernesinet.Todel ir
komentarai buvo tokie,kad tai kas parodyta yra bezabrazija!
Ir as nieku gyvu negaliu suprast kaip galima nukapot katei kojas,kad ji
veliau geriau atrodytu patiekale arba islupt jai nagus,kad nedraskytu
baldu!Lygiai taip pat negaliu suprast kaip galima augint suni tam,kad veliau
ji suvalgyt.Nepriimtina tai mano samonei,nepriimtina!
Lygiai taip pat kaip mano samonei nepriimtina tai ka pas zydus daro
"peckelis",nes tai mazu maziausiai yra baisybinis iskrypimas :(