Tema: Re: slykscioji kinu virtuve
Autorius: buran
Data: 2009-02-21 11:38:25
Kažkada skaičiau straipsnį (rusų) apie neprijaukinamų gyvūnų jaukinimą.
Žmogus buvo įdėjęs nuotraukas, kaip jis manulą (tokia laukinė katė,
atrodo šitaip: http://www.italia-ru.it/files/manul1.jpg) prisijaukinęs
laiko jau pusę metų.
Tai komentaruose kiti išaiškino, kad toks prijaukinimas galimas tik kol
žvėris jaunas, o kai paauga - instinktai ima viršų. Buvo nemažai atvejų
kai žmonės manulus ar lūšis bandė laikyti - viskas baigdavosi
ligoninėje su laiku. Kai tokia katė paauga, sustiprėja medžioklės
instinktas ir vieną dieną pamačiusi šeimininką miegantį, ar pritūpūsį
(visada suveikia beginklės aukos faktorius) automatiškai puola. Beje,
žmogus bandantis laikyti tokį neprijaukinamą plėšrūną, žmonos irgi
negali turėti, nes labai pavydūs tie gyvuūnai.
Tigrai irgi priklauso prie neprijaukinamų berods.
Tą budistų vienuolį irgi mačiau, akys mano didelės didelės buvo. Gal
tuos tigrus tikrai tik virta mėsa maitina, o gal vienuolis turi kokių
ypatingų sugebėjimų, bet atrodo labai įspūdingai. Įdomu, kokio amžiaus
tie tigrai ir jeigu jie dar pakankamai jauni, kas bus po poros metų.
Labai noris tikėti, kad tai ypatingas vienuolis su kokio nors
bodhistavos potencialu :)

Povilas formulated on penktadienis :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net