Tema: Re: slykscioji kinu virtuve
Autorius: buran
Data: 2009-02-17 16:10:52
Tai vadinasi "Karališkas Karpis".
Stuburo smegenys būtent nėra suardomos, nes kitaip žuvis greitai
numirtų. Kaip mergiotės filme komentuoja - jei žuvis nežiopčioja -
virėjas apvylė.

Egzotinė virtuvė įdomus klausimas - nuo tarakonų iki žmogienos. Kažką
galima smerkti, kažko - ne. Čia - kita kultūra, kitos vertybės.
Del kankinimo - ar kiaulės penėjimas ir užmušimas nėra smerktina? Kuo
pamatuot, kiek kankinasi skerdžiama kiaulė ir kepamas karpis ?
Taip galvojant reikia tapti vegetarais, nors... augalai (bent jau kia
kurie) irgi jaučia prisilietimą, gal ir jiems skauda - juos dažnai
valgo dar gyvus :)

Neseniai skaičiau (ragauti neteko) dar apie vieną kinų patiekalą:
"Drakono ir Tigro Kova". Kepamas iš katės apvyniotos gyvate. Kates
šitam patiekalui specialiai augina su nukapotom galinėm kojom, kad
svorio geriau priaugtų. (čia aš cinikas)

O kad žasys Lietuvoj grečiau priaugtų svorio, joms per jėgą maistą į
gerklę grūda, su pagaliu pagrūsdami.

O japonijoj jaučius alum girdo ir masažą daro, kad steikai minkštesni
būtų :)

Sakau, kita kultūra...

Audrys submitted this idea :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net