Tema: Re: slykscioji kinu virtuve
Autorius: foxaz
Data: 2009-02-17 16:42:59
> O japonijoj jaučius alum girdo ir masažą daro, kad steikai minkštesni būtų
> :)

na ne vien del minkstumo, bet gal netgi labiau del skoniniu savybiu.

Pati brangiausia pasauly mėsa- tai marmurinė jautiena.Tarp kitko- būtinai iš
japoniškų karvių VAGIU. Tūkstantmečių eigoje šitas karves veisė tik
Japonijoje, netoli nuo miesto KOBĖ, elgėsi su jomis pagarbiai ir maitino tik
pačiomis geriausiomis žolėmis.Taip pat kiekvieną dieną trynė su sake ir
girdė alumi.Daugybę metų japonai neeksportavo gyvulių dėl veisimo, bet dabar
karves VAGIU augina ir Australijoje.Bet produkcijos kainai tai turėjo
įtakos- australai fermeriai toms karvėms, kad būtų geresnė mėsa, ėmė duoti
raudonojo vyno, po 16 dolerių už butelį.O karvei per dieną reikia apie 6
kibirus..
200 gramų file Europoje kainuoja daugiau kaip 100 dolerių . Kai kuriuos,
pačius skaniausius ir švelniausius kąsnelius, parduoda ir už 1000 dolerių..

http://www.cha.lt/2008/10/28/patys_brangiausi_patiekalai_pasaulyje.html