Tema: Re: Ponoro (aka Chodovar) alus Vynotekoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-22 13:54:54
Kaip jau minejau, ishleide nauja alu, laiko gan padoru lygi. Bet tik kokius kelis menesius. O tamsta panashu nepataikei tada ant bangos :) Reik pataikyt, reik tuom gyvent, kvepuot :) Del Chodovaro ash ir pradzhioj apsidzhiaugiau, bet paskui prisiminiau, kad..... gi Ponorasble...... Bet kol kas lyg ir nieko, gal cia bus pagaliau ishimtis ish taisykles.....