Tema: Re: Ponoro (aka Chodovar) alus Vynotekoje
Autorius: Arj
Data: 2010-02-22 11:55:49
na kas liecia panora,tai kazkada studentistkais laikais pirmam kurse teko suvartoti jo taip iskart didesni kieki, tai
sakaiu po to gyvenime jo daugiau nebepirksiu - hujovesnio nezinau. bet va kai isleido chodovara - tai tamsus mano galva
tikrai vienas is geriausiu.
Nors teisybes delei reikia pasakyti to pacio chodovaro skonis gana svyruojantis placiose ribose - kartais labai geras,
kartais niekam tikes.