Tema: Re: Ponoro (aka Chodovar) alus Vynotekoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-21 20:43:36
Beda su Ponoru yra visai ne ta. Beda pagrinde yra tame, kad gamina shudina alu, nuolat.
Pasitaiso tik ishleide nauja pavadinima, bet neilgam, kokiems keliems menesiams tik, po to vel tas pats. Vynotekos per savo langus nors ir nematau, bet esu senas birzhietis, senai zhinau ponora, gedimina, cecha veidais pazhistu, visokias birzhu legendas bei kita stufa, taip kad Povilai, tavosios hipotezes shiuo atveju yra nieko nevertos, sorry, nors ir gerbiu tamstos nuomone.