Tema: Re: Ponoro (aka Chodovar) alus Vynotekoje
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-21 21:05:26
Senais laikais su manimi dirbo vienas birzietis - desimtas vanduo nuo
kisieliaus ex krepsinio zvaigzdes Lekerausko gimine. O jo mamaite buvo tuo
metu labai garsios  Birzu pienies viena is vadoviu, tai pastoviai mums
atvezdavo skanaus surio ir backa Sirvenos alaus .Nezinau ar as tada nebuvau
baisiai islepes , ar tas alus buvo pakenciamas, bet sueidavo neblogai ir
neskaudedavo galvos net nuo didesnio kiekio.