Tema: Re: Nu kaip kept vista?
Autorius: bullka
Data: 2010-02-22 13:49:48
Šitą klausimą dėl kepimo laiko aš užduočiau savo žmonai :) Šiaip manau
dandyčiau 1.5val. Aišku po valandos jau pradėčiau tikrinti bulves ir gal
kokį vištos gabaliuką nusipjaučiau paragavimui.

Realiai tai ne Gusto čia receptas. Viso labo tai, kaip aš tai daryčiau
eilinėmis buitinėmis eilinio tarnautojo sąlygomis :)