Tema: Re: Nu kaip kept vista?
Autorius: bzik
Data: 2010-02-22 10:11:44
man visai skanu elementariai perpjovus i dvi puses ir gausiai istrynus norimais prieskoniais. Sudedi i skarda oda i virsu. Tiesa gaunasi sausoka. Galima kist i kepimo rankoves, kad butu sultingesne.
Geriausiai kepdavo kai turejau tokia pogudre mikrobange su griliu ir konvekcija. Ten buvo programa vistos kepimui. Pakakdavo nustatyt tik svori. Budavo labai sultinga ir graziai apskrudus. Orkaitej taip nepavyksta.