Tema: Re: Nu kaip kept vista?
Autorius: bullka
Data: 2010-02-22 10:02:29
O šiaip tai mano asmeninis receptas (nieko neturiu bendro su maisto gamyba):

- Imi vištą.
- Įtrini priekoniais, majonezu, pom. padažu, česnaku, kmynais ir visu Š kokį
dar randi pas žmoną spintelėse. Dar lašeliu aliejaus.
- Lygiai tą patį patį padarai su bulvėmis.
- Išdėlioji vištą, bulves ant skardos. ALTERNATYVA: palaikai įtrinta
šaldytuve pusdienį, kol pasieksi minimum 5 Xbox achievement'us viename
geime.
- Dedi į 200C įkaitusią orkaitę.
- Kol kepa - pasiruoši obuolius ir padažą:
- Į kepimo pabaigą dedi obuolius ant tos pačios skardos. Įdėjus anksčiau -
obuoliai "išsilieja".

Padažas:
- 2 dalys majonezo, 1 dalis pomidorų padažo (tinka tik Kėdainių Ypatingasis
arba Premium), česnakas, pipirai, prieskoniai (pirmi pasitaikę). Kai valgau
vienas, dar dedu ir kt. Š, kurį randu šaldytuve (nuo Sojos iki ....).
- Sumaišom.
- Valgom pasidažydami keptą vištą.

Ir nereikia dviračio išradinėti :DD