Tema: Re: Paragavau marlino :(
Autorius: Justas
Data: 2010-02-15 19:19:19
Labai panasus tik kad pas juos tradicijos visokia chemija ir
pusfabrikacius naudot. Esu valges pas lenkus arti 10 kartu pas
skirtingas seimininkes ir visur tas pats, vegetos visokios, keciupai ir
panasiai. Daug jie ten gamina namuose, eina vieni pas kitus valgyt ir
tt. Bet jei namie keptas vyniotinis tai butinai su kruva vegetos, jei
jamie kepta duonele tai butinai is pusfabrikacio.
Jie ten net maiselyje gatava prancuziska batona turi supjaustyta,
istepta cesnakiniu sviestu ir paruosta i orkaite kist.
Niekad nepamirsiu vieno patiekalo, kuri teko valgyt gan prastmatniomis
aplinkybemis. Kiaulienos sonkauliai elementariai isvirti, tada sudeti i
puoda, apipilta kokiu litru keciupo, uzdetas suris ir siek tiek pakepta
orkaitej.
Ir taip gamina pagyvenusios seimininkes, su ilgamete patirtim ar ten
tradicijom :)
Toki vat vaizda susidariau is asmenines patirties.