Tema: Re: Paragavau marlino :(
Autorius: k@z
Data: 2010-02-15 15:13:37
imho, Povilai, jau ir valgydamas zuvi psichologiskai giliai sirdy zinojai,
kad ji niekam tikus ir kad susirgt yra dideliu sansu. Koks nusistatymas,
toks ir rezultatas :)

Aisku, nesakau, gal ir tirkai buvo nekokybiska zuvis. Neskaitant visokiu
turgeliu kur sviezia zuvi prekiauja, tai vynotekos zuvis man asmeniskai bus
100 kart geriau, nei sudziuvusios maximoj, rimi, norfoj ir t.t.t.