Tema: Re: Paragavau marlino :(
Autorius: Junda
Data: 2010-02-14 17:47:25
Nesuprantu, kam jūs toj Vynotekoj perkat žuvį? Čia ar ne tas pats kaip
batų parduotuvėj pirkti sviestą? Ne tokia jų specializacija, neskiria
jie dėmesio užkandžiams ir tiek.

Kita vertus, Ukmergės g. turgelyje net 4 vietose yra rūkytos žuvies, iš
tikro pasirinkimas visai neblogas, o žuvies rūkytos dar neteko blogos
nusipirkt. Sako, iš Rusnės (gal ir tiesa). Štai ir šiandien riebžuvės
pirkau, nu labai ji skani man, jei mėsa, nei žuvis tokia :) Kartais
patraukia.