Tema: Re: Paragavau marlino :(
Autorius: ROOTS
Data: 2010-02-14 15:34:15
Siaip as itariu tavo Povilai labai jautrus skrandis yra. Jau nepirma karta panasiai pasakoji. Todel negalima but visada tikram, kad butent pvz nuo zuvies, o gal nuo kompoziciojos: zuvis+batonas arba dar kas panasiai, o gal isvis nuo batono :)
O del Vynotekos tu visu zuvu :/ Hmm kazkada ziurinejau as jas, isikalbejau su pardaveju, finale supratau nepirksiu nei dabar, nei veliau :)  Jei nemaisau, ten viskas is Lenkijos? Man viskas kas lenkiska yra net nediskutuojama.