Tema: Re: Kur papietau Vilniuje.
Autorius: doggery
Data: 2010-01-19 00:08:06
Na tiesa sakant as ta savininka pazystu, tik mane stebina tai, kad jis ne
visada gera mesa supirknija savo verslui. Tiesiog kartai perka eriena is
mano draugo ukininko. O kartais taip ilgam dingsta is rinkos. Siaip ar taip
vistiek keista, - is kur galima gauti geros kokybiskos erienos ant
Lietuvos!!! ''

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> parašė naujienų
pranešime:hj104m$eqm$1@trimpas.omnitel.net...
sako sako. va tu sakai. ir personalas sako. tik vincentas neiprieko ;)