Tema: Re: Kur papietau Vilniuje.
Autorius: pragäras
Data: 2010-01-16 17:15:19
šiaip tai labai gražiai ir teisingai parašei. pirmą dalį. vienok sulygint standartinį vokietį (koks skirtumas kam ir kiek jis ten vadovavo - matyt valdyba kaip tik kuklesnį išsirinko) su italu, kuriam dažniausiai nuo vaikystės geras maistas ir vynas tas pats, kas deguonis, švelniai tariant, nesąmonė. vokiečio vietoj gali būt danas, olandas, britas)

atsakant į klausimą, vesk ten, kur nebus gėda - manding pas margo, į kalvarijų 1, minėtą basteja, domm dar gyvas? o savo maistą tegul valgo pas mamą ar pas antonio už kampo neapolyje ar kur ten