Tema: Re: Kur papietau Vilniuje.
Autorius: pragäras
Data: 2010-01-17 11:16:00
net susigėdau - pajuokavau šiaip jau, gi išties nespręsi pagal kilmę gurmanas anas ar ne :) ir šiaip pakanka (pvz, mano atveju), kad žmogus įvertina, kuomet maistas paruoštas tinkamai (su tinkamais / kokybiškais produktais) - deja, tai dažniausiai lemia ne penkiskart žydras kraujas ar entelektas su stanbumu :)