Tema: Re: Kur papietau Vilniuje.
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-16 23:05:05
visur yra normalių žmonių :) Kažkada viena prancūzė, paragavusi mūsų
majonezą (tipo, "Vilnius") pasakė, kad tai ne majonezas, bet tai labai skanu
ir išsivežė kibiraitį namo

man Pomodoro irgi buvo skanu, o kur dar jis išlikęs?
beje, Mallorcoj irgi buvome Pomodoro piceriją užtikę, netgi su labai panašiu
logosu. Savininkas sakė, kad jis nejoks ne tinklas, o labai vienintelis ir
nepakartojamas :)