Tema: Re: Kur papietau Vilniuje.
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-16 22:50:09
tas "standartinsi" vokietis yra išpindėjęs, Anglijoj, štatuose ir
Prancūzijoj studijavęs ir 6 kalbom laisvai kalbanti trečios kartos stanbios
Vokietijos įmonės įkūrėjo palikuonis. Ir maisto jis matęs į valias.
"geras" maistas sąvoka labai santykinė. Pvz., man nepatinka itališkas
maistas, nes labai persunktas aliejumi. Nujo, nu aišku, aš ne "gurmanė". Bet
vis tiek dėl skonio nesiginčyjama. Tarp kitko žmonės, kurie tikrai nusimano
kulinarijoje, yra daug mažiau išrankūs ir gali įvertinti maistą daug
objektyviau, nei tie, kurie save laiko "gurmanais". Jei tie italai būtent
tokie, tai vis tiek nieks neįtiks :) ir būtent tą ir norėjau pasakyti - vesk
ten, kur pačiam patinka