Tema: Re: Kur papietau Vilniuje.
Autorius: Ignas
Data: 2010-01-15 23:20:12
zmones, lygiai tokie kaip tu ir as. Vis delto tenka pastebeti (netaikau konkreciai siai situacijai, cia draugai, tad kitas atvejis), jog neretai lietuviai, susitike uzsienieti ziuri i ji kaip i ateivi is kitos planetos. Be galo norim pasirodyt geresni, nei esam is tiesu, raudonuojam ir teisinames, kad pas mus dalykai (gatves, apranga, miesto isplanavimas, klimatas ir t.t.) ne taip, kaip pas "zmones", ir t.t. ir t.p. Tas ypac krenta i akis paciam kuri laika pagyvenus "normaliose valstybese"