Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: padugne
Data: 2012-01-10 12:23:18
On Tue, 10 Jan 2012 09:51:21 +0200, Aladdin wrote:

> As turejau omenyje kad turint kompa ir itunes sinchronizavime nera nieko
> sudetingo. O siaip pries perkant visada galima labiau pasidometi ar
> perkama preke tenkins tavo poreikius ir norimas atlikti funkcijas, o ne

Tokiu dalyku taip paprastai neissiaiskinsi. Nes is anksto nezinai kur
laukia vilkduobes ir ko laukti.

Kas del itjunzu tai irgi nera viskas savaime suprantama. Pvz gana ilgai
speliojau kaip i ipoda ikraut pora video failu. Na niekaip neradau jokios
tinkamos opcijos.

> aklai pirkti ir paskui piktintis. Siaip interneto kavineje galima buvo
> kitaico paprasyti kad duotu tau kompa su itunes, jei jau su savim tokiu
> dalyku nesivezi.

Paprasyt tai galima, bet jei kada esi buves tokioje kavineje, tai turetu
buti mazdaug aisku kokia bus kitajozo veido israiska ir atsakymas :)

> Beje, man idomu, kodel pirkai butent ipod? Gi uztektinai yra analogu. Gi
> visi pas mus cia tik ir saukia koks Apple sudas ir nepatogumas.

Kiek zinai analogu su 80Gb ir normaliu valdymu? As pvz paturejes keleta
tu kitajozisku "analogu" meciau juos nafig ir irgi nusipirkau aipuoda.
Bent jau yra vietos susidet visa savo muzika ir nekompostiruoja smegenu
trenktu valdymu. Nieko bent is tolo adekvataus siauraakisko neradau.

--
kthxbai.