Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Algis
Data: 2012-01-06 13:00:06
Nerijau, jeigu jūs sergate paranoja, tai dar aišku dar nereiškia, kad
jūsų niekas neseka. Bet pradžiai pasidomėkite galimybėm gržąžinti
išpakuotą ir (dvi deinas) panaudotą iPadą. O paskui jau pizdelinkit.

Parduotuvėj bandžiau, bet vat nebandžiau aš jo parduotuvėj prijungt prie
iTunes'ų, nebandžiau aš parisiųst programų iš marketo ir daug ko nebandžiau.

Daiktas guli pas mane ant stalo, užeikite, pačiupinėkite, nusipirkite.