Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-04 17:49:19
Man asmeniškai flash irgi nafig nereikalingas. Ir darbe, ir namie
firefoxuose stovi flashblockas. Bet pažįstu žmonių, kurie iš tikro per
planšetę žiūri web puslapius su flashu - visokius auto naujienų puslapius
pvz. Todėl jei pačiam flasho nereikia, negalima teigt kad jo nereikia
kitiems.

Air'as yra ir iOS