Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-04 15:15:59
Nepamirsk, iPad ekranas yra 4:3 = peilis ziurint filmus (mazas vaizdas,
juodos juostos virsuj ir apacioj). Del meniu laginimo, tai manau galima
pasizaist ar is vis kita launcheri isirasyt, kuris nelagins. As visom rankom
uz Android. iPad tik tiem, kas nori pasirodyt ir but kastruotais useriais,
kuriem visos programos mokamos ir net failu sistemos nemato. Su Android
problemu nebus, nueisi i pvz. blackdroid.net, atsisiusi programa ir
suinstalinsi, net nieko lauzt nereiks. Reiks persimest filma/muzika/failus -
kisi i USB ir permeti kaip i paprasta flashiuka. Jei iPad'e noresi instalint
kazka mokamo, turesi nulauzinet (klausimas ar nusilaush, jei paskutinis FW)
ir nebegalios garantija. Dar pliusas, kad Androidas palaiko Flash, taigi jei
noresi paziuret youtube tipo puslapi (smotri.ru, ziurim.lt, pornhub.com ir
pan.), tai galesi ramiai padaryt, o iPad - tai neimanoma, nes Flash
nepalaikomas, lieki tik prie Youtube. Paprastai tariant - jei esi geekas ir
megsti visokius nestandartinius navarotus/programeles - pirk Androida. Jei
nori pasirodyt pries kitus - pirk iPad. :)