Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-04 16:48:04
Atsakymai.

Aš irgi galvojau, kad FS nebuvimas yra kažkas baisaus. Net diskusiją čia
didelę dėl to buvau pradėjęs. Rezultatas - po 6m naudojimo supratau, kad tos
FS tame iPad'e ir nereikia. Jei iPad - vietoje stalinio/nešiojamo
kompiuterio - bus bėdų. Jei iPad yra priedas prie turimo stalinio/nešiojimo
kompiuterio - FS nebuvimas nėra minusas.

Filmų žiūrėjimai iPad'e reikia nusipirkti gal 3$ kainuojančią aplikaciją
(AVPlayerHD), kuri groja visus MKV failus (kad ir 1080p; bet kokia prasmė,
kai ekranas viso labo 1024 taškų pločio), AVI, Xvid ir gyvą velnią kitų.
Esamo Apple player'io taip niekada ir nepanaudojau. Nereikia jokių
konvertavimų: keli video failą per USB (iTunes), Web ar FTP (Wifi abiem
atvejais) ir žiūri.

"Algis"  wrote in message news:je1c56$5vm$1@trimpas.omnitel.net...

Pačiupinėjau reiškias parduotuvėj iPad ir Galaxy Tab 10".
Visiškai nebesuprantu kurį pirkt.
iPad vienintelis, bet riebus minusas - negaliu matyt failų sistemos,
viską reikia kelt reikia per iTunes ir tik iš savo kompo.

Samsung'as būtų tobulas, visi skaičiukai geresni nei iPado, bet aš likau
visiškai apšalęs nuo jo lago.

Konkrečiai - tarp home screenų vaikščioja ar į home screeną grįžta su
trukčiojimais ir vos ne 5 fps animacija. Foto galerija sukasi normaliai,
bet staiga fyst' ir sustoja sekundės daliai. Ir taip toliau.

Tai vat klausimas - galima kažkaip tą lagą išnaikint?
Ar galima naiviai tikėtis, kad čia tik parduotuvėj esantis egzempliorius
uždrožtu softu, kuriam reikia kasmetinio reinstallo kaip windowsams? ;))

Klausimas apie iPad:
Ar jam filmus reikia reencodinti, ar pakanka tik pakeisti konteinerį?
T.y. noriu aš susimest avi 720p, ar man teks valandą laukt kol perkoduos
kompas filmą į reikiamą dydį/formatą, ar tiesiog pakaks pakeist
konteinerį per kelias minutes?