Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Nerijus
Data: 2012-01-06 16:16:13
On 2012-01-06 15:58, Korke wrote:

> [...]
> parduotuveje, ir dabar po poros dienu nori atiduot nes "nu nypriot".
> Nesugedes, veikia tvarkingai, tiesiog "nypriot". Tipo identiskos
> situacijos ?
> Taviskiai gal tik cancelino uzsakyma ir tiek (mol klientas apsigalvojo,
> paskambino ir atsisake, arba neatejo, nieks ten neaiskino kad issipokave
> testavot bet nepatiko), didmenininkas gal tik nuskalpavo mazmenininka uz
> logistika, o gal ir ne to nedare ir tiek ziniu. Issipokuot sope ir
> pasijungt paveizejimui monitara, tai ne pora dienu nusipirkus namie

	A tai ko ne atsakymas i tavo ishsikalinejimus:

"bet tu, bachuras, palyginai... triusiku nebandei be parkiu grazint nes

	Ka kaina adekvati ipadui? Ar triusikams?

"O kaip tu dabar kokiam kitam IT pizhonui prastumsi pradaryta ir

	O kaip pizhonui prastumsi monika, ishpokuota ir padeveta? (Tuo metu LCD
monikas buvo way kruchiau nei dabar ipadas)

"Aisku uz pigiau galbut, bet ana

	Apie kokius "tiesioginis" distributorius kalbame? Kalba apie 3 zhmoniu
kontora, prekiaujancia kompu dalimis.

	Vienzho savo pavyzdziu atsakiau i tavo, persiprashau uzh
ishsireishkima, tupus ishvedziojimus. Ir tiek

	Tai dabar vel tokiu pat dar nauju prigalvojai? (Kancelino uzhsakyma,
bla, bla, bla, didmenininkas gal tik nuskalpavo mazmenininka, ir t. t. )

	Nieko tokio nebuvo, nes ne taip tas verslas sukasi. Viskas daug
civilizuochiau, ir be parkiu, kai pardavejas talkovas, ir nepisa proto
klientui, o nori, kad jis ir toliau ish jo pirktu.

	N. M.