Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-05 10:07:47
Aš failų tvarkymui naudoju tik Goodreader.
- Dirba su dropbox'u.
- Galima iš jo siųsti laiškus su daug priedų.
- Iš goodreader'io ir į goodreader'į galima pasiimti/pasidėti per turbūt
visas aplikacijas. Vienu žodžiu - liuks daiktas.

Jei atsiranda poreikių prašmatnesnių - tai matomai klausimas ar tas iPad'as
apskirtai reikalingaS (gal reikia laptopo arba konstruktoriaus (aka
Android).

"Aladdin"  wrote in message news:je3flk$hgr$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.01.04 22:46, padugne wrote:

> Kiekvienas appsas turi savo kibireli, ten viska ir pasidejes. Svetimi
> kibireliai - tabu. Vienintele isimtis - fotografijos.
>
> Zodziu jei dropboxas turi koki nors kontenta, bet nieko nezino apie
> viuveri, o viuveris nieko nezino apie dropboxa tai gaunasi liudesys.

O tai gal paimam pvz. apps'a kuris bendrauja su Dropbox ir i kuri be
problemu galima kisti
attachment'us is mail progses ir dirbam tik su tokia kombinacija? Kad ir
mano paminetas Goodreader.
Jis kazkuo netinkamas tokiems reikalams?

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir
Tu!