Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: Bangis
Data: 2011-02-16 16:40:22
On 2011.02.12 15:06, SAMas wrote:
> Turbut to nesi dares, neuztenka susirasti tam tinkama jailbreak, gali ir
> nerasti jei nauja iOS versija, po to dar kiti veiksmai
> instaliuotis Cydia, po to vel kiti veiksmai reikiamas programeles ir ne
> viena kad lauztas apps galetum istaliuotis.....
kazkaip tau turejo gausiai nesisekt. As pvz nieko tuose ipod/iphone
neraukiu, bet kai sunenas paprase nulauzt tai per pusvalandi susiradau
ir nulauziau ir nieko ten kosmisko nebuvo...
Man atrodo kad cia kazkaip is viso nesamoninga diskusija lygint apple
iOS ir Android OS aplikacijas, pagal tai kuris OS'as sunkiau/lengviau
lauziasi.