Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-10 10:52:52
On Thu, 10 Feb 2011 06:50:09 +0100, SAMas wrote:

> Turiu ir as FSC, tai tie nauji firmwaro nieko naujo neinesa gal kokius
> bugus istaiso, o va iOS ir Android tai ne tik bugus istaiso bet ir nauju
> galimybiu ideda kuriuos gali pamatyti.

Bent jau HTC atveju (cia mano paminetas) nauji firmwarai atnesa tikrai
nemazai. Jau vien todel, kad dalinai paremontuoja touchflo problemas,
padaro patogesnius meniu, etc.
Bet vistiek neupgreidina.
Androido atveju beje irgi neupgreidintu, nebent tik tam, kad atsikratyt
OTA notifikacijos.

--
kthxbai.