Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-11 20:37:04
On Fri, 11 Feb 2011 19:08:02 +0200, Memba of board wrote:

> Dabar del iPed II - mastau ar jo labai verta laukti, kaip minejai,
> rezoliucija nebus geresne (nors kas cia zino kol kas), o greitesnis
> procas...na bent man nepasitaike po akim skundu del dabartinio leto
> veikimo...kamera - nera aktuali...kas dar ten gali buti mandresnio?
> Plius idomu kiek teks laukt kol jis pasirodys Lietuvoje, su I-uoju zinom
> kaip buvo :))

Jei ipadasI butu uz tarkim 1500lt, o ipadasII uz sakykim 2200lt, tada jo,
griebi ipadaI ir nesiparini.
Bet apple ispardavimais tradiciskai neuzsiimineja, todel ipadasII uz
poros menesiu (t.y. jau labai greitai) kainuos panasiai ta pati ka
siandien kainuoja ipadasI.
Turint omeny palaikyma ateityje ar pvz perpardavima jei kuom nors
nepatiks, tai ipadI siam momentui yra gan neapsimokantis pasiulymas.

--
kthxbai.